Daoust Family Day!

Daoust, verkozen tot Entrepreneur of the Year® 2016

Welkom bij Daoust, Welcome to the Family!

Uw huishoudhulp van Daoust, het nieuwste lid van uw familie!

Sluit je aan bij de grote familie van Daoust!

Zin om voor een dynamisch en innovatief HR-bedrijf te werken? Waar wacht je nog op! Wij zijn steeds op zoek naar gemotiveerde kandidaten die vastberaden zijn om inventieve oplossingen te vinden in elke situatie. Solliciteer vandaag nog en misschien verwelkomen we je morgen in onze grote Daoust-familie!

Waarom Daoust?

Een Belgisch familiebedrijf

Daoust werd in 1954 opgericht door Albert Daoust. Ondertussen groeide het uit tot het HR-bedrijf met de meeste ervaring in heel België. Na het bedrijf meer dan 30 jaar te hebben geleid, gaf Jean-Claude Daoust de fakkel begin 2015 door aan zijn zoon Giles. Het resultaat: een sterke toekomstvisie, waarden en continuïteit die wij samenvatten met de woorden “We Love Solutions” en “Welcome to the Family”.

Sterke waarden

Onze slogans “Welcome to the Family” en “We Love Solutions” zijn uit het leven gegrepen! Altijd al in een vriendelijke, familiale omgeving willen werken, waar werknemers aangemoedigd worden om te groeien en waar je je zin voor initiatief kan verkennen? Dan ben je aan het juiste adres. Als ‘problemen’ niet in jouw woordenboek staan, maar flexibele, innovatieve oplossingen des te meer, dan is Daoust de werkgever voor jou! Wij rekruteren onze werknemers op basis van hun waarden. Tijdens jouw hele loopbaan bij Daoust zorgen we ervoor dat die waarden dagelijks tot uiting komen.

Groei en kwaliteit

Al verschillende jaren geniet Daoust een groei van twee cijfers en worden we bekroond met onderscheidingen die onze ondernemerszin weerspiegelen. We werden verkozen tot l’Entreprise de l’Année/Entrepreneur of the Year 2016 in Franstalig België, georganiseerd door EY in samenwerking met de krant l’Echo. In 2017 wonnen we tijdens de HR Excellence Awards de prijs als ‘Best Career Transition Company’. En ook in 2018 vielen we in de prijzen; onze CEO Giles Daoust werd verkozen tot Young Top Manager op de Entrepreneur Awards. Elke dag laat Daoust zien dat we de toppositie op de Belgische arbeidsmarkt waardig zijn.

Innovatie en ondernemerszin

Onze wereld is in constante verandering. Het is ondenkbaar om niet mee te gaan in die stroom aan innovatie, dat beseft Daoust als geen ander. Daarom ontwikkelden we verschillende innovatieve tools; onze nationale database en bijhorende software (Daoust Matchbox), een evolutionair extranet voor onze klanten (Daoust Connect), ons intern naslagwerk (Wiki D) … Die permanente ondernemersgeest is een van de sleutelelementen van onze groei. Zo is Daoust erin geslaagd de laatste vijf jaar in grootte te verdubbelen.

Onze personeelsevenementen

Bij Daoust vinden we het belangrijk dat er een hartelijke, familiale sfeer heerst in onze teams. Onze interne evenementen versterken die sfeer. Op onze jaarlijkse Kick Off blikken we terug naar het afgelopen jaar en kijken we uit naar nieuwe uitdagingen. Tijdens onze Family Day genieten de werknemers samen met hun gezin van een ontspannende dag. En dan is er nog Daoust@themovies, de D-Night, ons langverwachte personeelfeest, het sinterklaasfeest voor de kinderen …

Een competitief salarispakket

Ons complete salarispakket bevat tal van extralegale voordelen; maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering (zonder persoonlijke bijdrage), vergoeding van transportkosten, onkostenvergoeding, en zelfs een driemaandelijks bonussysteem dat fiscaal interessant is! In de geest van “Welcome to the Family” is deze bonus een compensatie voor de teaminspanningen en niet voor de individuele arbeid. Onze HR-afdeling houdt de nieuwe trends op de arbeidsmarkt nauwlettend in het oog en optimaliseert voortdurend het salarispakket om beter te voldoen aan de verwachtingen van de werknemers, vooral op vlak van mobiliteit en welzijn op het werk.

Daoust University

Talenten ontwikkelen is een prioriteit! Onze opleidingsafdeling ‘Daoust University’ zorgt ervoor dat u levenslang kan leren. Onze consultants profiteren van een theoretische opleiding (interne tools, sociale wetgeving, selectietechnieken …) in combinatie met de praktijk in een uitzendbureau. Onze managers krijgen begeleiding met hun operationele en mensgerichte taken. We meten ook de effectiviteit van onze opleidingen, zowel bij de getrainde medewerker als bij zijn manager. Zo verzekeren we een constante verbetering.

Ontdek de grote familie van Daoust met Peter Van de Veire!

Daoust is een grote familie … en dit niet enkel voor haar interne organisatie! Onze “Welcome to the Family”-slogan geldt ook voor onze klanten, onze kandidaten, onze huishoudhulpen en onze uitzendkrachten …. Peter Van de Veire ging hen tegemoet om hun overtuigingen over Daoust te kennen. Klik hier en ontdek de verschillende video’s!

Wat zijn onze jobs?

Hier vind je een overzicht van de profielen waarnaar wij regelmatig op zoek zijn:

Office Manager

Je bent verantwoordelijk voor de operationele en commerciële kant van ons JobCenter. Je bent een manager en een inspirerende coach. Dagelijks stimuleer je je werknemers om de beste oplossingen te zoeken voor onze klanten. Daarbij heb je veel aandacht voor de sociale wetgeving en de kwaliteitsnormen.

Uitzendconsulent

Als een echte Talent Matcher zet je je in om interimwerkers te vinden die het best aansluiten bij de verwachtingen van onze klanten. Dankzij je commerciële flair ontwikkel je een echt partnerschap met onze klanten. Je bent gefocust op oplossingen en let er eveneens op dat de administratieve basisregels gerespecteerd worden.

Commerciële consulent

De commerciële feeling zit in je DNA gebrand. Je onderhoudt bestaande commerciële relaties en vormt proactief een klantenportefeuille voor ons JobCenter. Jij bent de link tussen onze klanten en de uitzendconsulenten. Je zet de rekrutering van kandidaten verder.

Consulent werving en selectie

Rekrutering en selectie is jouw passie. Je vindt het leuk om kandidaten te selecteren op kwaliteit en hen diepgaand te interviewen. De witte raaf zoeken voor onze klanten via vacaturesites en sociale media geeft je energie.

Consulent dienstencheques

Jij selecteert huishoudhulpen die je aan het werk zet bij onze klantgebruikers. Jongleren met planningen en vervangingen kent geen geheimen meer voor jou. Je bent een luisterend oor voor de feedback en opmerkingen van onze klanten. Ook houd je van het administratieve aspect: werkuren valideren, sociale documenten, werkcontracten …

Expertprofielen voor de hoofdzetel

Payroll Officer, jurist sociale wetgeving, Training Officer …

IT-personeel

Helpdesk Agent, Application Owner …

Welkom bij Daoust, Welcome to the Family!

070/22 11 40
Logo de Facebook Logo de Linkedin Logo de Twitter
Respect voor uw privacy is een prioriteit voor ons Wij gebruiken cookies om de goede werking van onze website te verzekeren. M.a.w. het automatisch onthouden van uw inloggegevens en wachtwoorden en taal die u gebruikt. Deze cookies zijn essentieel om uw gebruikservaringen te verbeteren en het webverkeer te analyseren met onze partners.
Got it!